هتل گریت وال شرایتون چین
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل گریت وال شرایتون چین

هتل 5 ستاره  گریت وال شرایتون اقامتگاهی زیبا و باشکوه در مرکز شهر پکن است که در منطقه تجاری جائویانگ قرار دارد . این هتل 5 ستاره دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . نزدیکی به بسیاری از جاذبه های تاریخی پکن نظیر دیوار بزرگ چین ، آرامگاه مینگ ، شهر ممنوعه و بازار های سنتی از مزیت های این هتل استثنایی است .در تور چین میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل گریت وال شرایتون می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه ، چیزی حدود 15 کیلومتر می باشد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چینو تور پکن ارائه کرده تا رضایت ایشان را جلب نموده و اوقاتی سرشار از آسایش و رفاه را برای ایشان مهیا کند  . مسافران تور چینمیتوانند در این هتل لوکس لحظات آرامی را سپری کنند.

فاصله هتل تا شهر ممنوعه 5 کیلومتر می باشد. همچنین هتل 10 کیلومتر از خیابان محبوب Wangfujing و 15 کیلومتر از فرودگاه پکن فاصله دارد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره گریت وال شرایتون می باشد  . در تور چین میتوانید از امکانت این هتل زیبا و مجهز استفاده کنید.

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

اتاق های هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

رستوران هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

استخر هتل گریت وال شرایتون

 مطالب مرتبط:

 هتل گریت وال شرایتون چین

قیمت تور چین

تور چین پاییز 94

 





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل گریت وال شرایتون چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی